Promler?  |  FAQ  |  Sivukartta  |  Email
Etusivu - Kysymyksiä ja vastauksia
 
 
HIHAMERKIT KAULANAUHAT PINSSIT MUUT
 
 
 
 
 
 
 
 

Kysymyksiä ja vastauksia


 
Kysymys: Kuinka nopeasti voitte toimittaa kangasmerkit ja haalarimerkit
Vastaus: Normaali toimitusaika haalarimerkeille ja kangasmerkeille on kaksi viikkoa vedoksen hyvaksymisestä.

Kysymys: Jos tilaamani tuotteet eivät ole mieluisia, saanko palauttaa ne ja saanko rahani takaisin?
Vastaus: Tilaaminen kauttamme on taysin turvallista. Meille sinun asiakkuutesi on kaiken A ja O ja siksi jos et ole jostain syystä 100% tyytyväinen saamiisi tuotteisiin, saat palauttaa käyttämättömät tuotteet ja rahasi takaisin ilman lisäkysymyksiä.

Kysymys: Mita tietoja tarvitsette, jotta voitte tehdä minulle ilmaisen vedoksen haalarimerkeistä ja muista tuotteista?
Vastaus: Sinun tarvitsee toimittaa vain logo, teksti tai idea, joista suunittelijamme pystyvät tekemään värillisen vedoksen.

Kysymys: Mikä on pienin määrä jonka voin tilata pinssejä, kaulanauhoja, tai haalarimerkkejä?
Vastaus: Minimitilaus on 100 kpl:ta pinsseissa ja painetuissa kaulanauhoissa. Kaulanauhojen varastomalleja myymme missä erisssä tahansa. Kangasmerkkien minimitilaus on 50 kpl:tta.

Kysymys: Missä tiedostomuodossa minun täytyy toimittaa logo?
Vastaus: Meille sopivat seuraavat tiedostomuodot: .cdr, .jpeg, .gif, .png, .ppt, .doc, .pdf, .bmp, .tiff, .psd, .eps. ja pub.

Kysymys: Miten lasketaan haalarimerkin ja pinssin koko?
Vastaus: Haalarimerkin koko lasketaan lisäämällä yhteen kanta ja korkeus ja jakamalla se kahdella. Esim: (80 mm + 70 mm) : 2 = 75 mm. Pinssin koko lasketaan mittaamalla pinssin levein kohta. Huom! ei halkaisija, paitsi jos pinssi on pyöreä.

Kysymys: Ovatko pinssit, haalarimerkit ja kaulanauhat tehty Suomessa?
Vastaus: Meilla on oma brodeeramo, jossa teemme haalarimerkkejä, muut tuotteet tulevat kaukoidän tehtailtamme.

Kysymys: Miten saatte toimitettua pinssit, kaulanauhat ja kangasmerkit niin nopeasti Kaukoidasta?
Vastaus: Me olemme tehneet tehtaidemme kanssa yhteistyota jo 20 vuotta ja saamme heilta parhaat toimitusajat.

Kysymys: Kuinka nopeasti saan vastauksen lähettämääni tarjouspyyntöön?
Vastaus: Normaalisti saamme vastattua tarjouspyyntöihin ja muihin kyselyihin jo tunnin sisällä.

Kysymys: Mikä ero on tarjouspyynnöllä ja tilauksella?
Vastaus: Tarjouspyyntö ei ole vielä ostopäätös, vaan: tiedustelu hinnasta, toimitusajasta ja muista mahdollisista asioista. Tilauksen tekeminen on ostopäätös.

Tarvitsetko apua? Soita meille numeroon: (09) 4242 5812, asiakaspalvelumme vastaa mielellään kysymyksiisi.
 
  Brodeeratut Kangasmerkit   Other Products   Muu Info Sosiaalinen media  




       
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...