Silikonirannekkeet ovat helppo ja hauska tapa lisätä näkyvyyttä!

• 09/12/2017

Silikonirannekkeet omalla logolla tai sloganilla ovat edullinen ja tehokas tapa hankkia näkyvyyttä ja lisätä yrityksen tunnettuutta. Rannekkeet sopivat mainiosti erilaisiiin massatapahtumiin, kuten kesän festareille give-away promootiotuotteeksi edullisen hintansa vuoksi. Räätälöity silikoniranneke on monipuolinen tuote, sillä räätälöitynä se sopii käytännössä mille tahansa kohderyhmälle.

Painettua silikoniranneketta on saatavilla kahdessa koossa; valittavina on aikuisten ja lasten silikoniranneke. Logo tai slogan voidaan painaa, stanssata tai kohokuvioida silikonirannekkeeseen ja valittavina on useita eri värejä, joista löytyy varmasti jokaiselle mieleinen. Lisäksi silikoniranneke voidaan värjätä mihin tahansa väriin ilman lisäkustannuksia. Valikoimassamme on myös  pimeässä hohtavia sekä glitterisiä silikonirannekkeita, mikäli tavallinen silikoniranneke tuntuu liian tavanomaiselta.

Kaikki silikonirannekkeemme on tehty 100% silikonista, mikä takaa, että silikonirannekkeet säilyvät laadukkaina ja uudenveroisena jopa vuosien käytössä.

Silikonirannekkeet helposti osoitteesta: http://promler.fi/102-Silikonirannekkeet.html

info@promler.fi / 09 4242 5812

wwww.promler.fi